Menu
INFOLINKA: +48 601 316 615

Kontakt pouze v polštině a angličtině

Váš košík je prázdný.

Řád


(Platí od 26.03.2025)

Řády platné před tímto datem jsou k dispozici zde

Řád

I. OBECNÁ USTANOVENÍ

Internetový obchod na adrese www.seart.cz provozuje Seart Group sp. z o.o. se sídlem v Kotlicích, Kotlice 103, 26-020 Chmielnik, zapsaná v rejstříku podnikatelů Státního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem v Kielcích, X Oddělení hospodářského rejstříku, číslo 1035186, se základním kapitálem 200 000 zł, DIČ: 6572978750, REGON: 525261895, dále jen „Seart.cz”.

V rámci tohoto Řádu, řádu elektronických služeb a Zásad ochrany osobních údajů:

  • Uživatel – označuje fyzickou osobu (která dosáhla alespoň 13 let, přičemž pokud není dosaženo 18 let, je vyžadován souhlas zákonného zástupce), právnickou osobu nebo organizační jednotku s právní způsobilostí, která zadává objednávku nebo využívá internetový obchod na adrese www.seart.cz.
  • Spotřebitel – označuje spotřebitele ve smyslu příslušných právních předpisů.
  • Obchod – označuje internetový obchod dostupný na adrese www.seart.cz provozovaný Seart.cz.
  • Objednávka – označuje prohlášení vůle uživatele směřující přímo k uzavření kupní smlouvy nebo smlouvy o dílo prostřednictvím internetového obchodu.
  • Kupní smlouva – označuje smlouvu o prodeji uzavřenou na dálku mezi Seart.cz a uživatelem za podmínek stanovených v tomto Řádu.
  • Smlouva o dílo – označuje smlouvu o dílo uzavřenou na dálku mezi Seart.cz a uživatelem, ve které se Seart.cz zavazuje vyrobit objednaný produkt.
  • Pracovní den – označuje den, který není sobotou ani svátkem dle právních předpisů.
  • Kontaktní údaje – znamenají:
    • pro fyzické osoby: jméno, příjmení, adresa, e-mail; pokud se jedná o objednávku v rámci podnikání, zahrnují také firmu a DIČ,
    • pro právnické osoby nebo organizační jednotky: název firmy, sídlo, adresa pro korespondenci, DIČ, e-mail.

Pro zadání objednávky se uživatel musí seznámit s obsahem tohoto Řádu a přijmout jeho ustanovení.

Objednávky lze zadávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok. Seart.cz si vyhrazuje právo omezit přístup k obchodu z technických, právních nebo ekonomických důvodů, a to s předchozím oznámením uživatelům.

Informace zveřejněné na stránkách obchodu pro uživatele, kteří nejsou spotřebiteli, představují pozvánku k uzavření smlouvy.

Všechny produkty zakoupené v Seart.cz jsou továrně nové a jsou kryty zárukou výrobce, která trvá dva roky od data prodeje.

II. ZADÁNÍ A REALIZACE OBJEDNÁVKY

Objednávky se přijímají prostřednictvím stránky www.seart.cz pomocí aplikace „košík”.

V objednávce uživatel uvádí objednávané produkty, své kontaktní údaje a volí způsob doručení a platby. Kupní smlouva je uzavírána v polštině.

Ve výjimečných případech lze objednávku zadat e-mailem na adresu info@seart.cz.

Po zadání objednávky obdrží uživatel e-mail s potvrzením přijetí objednávky od Seart.cz.

Pro objednávku zboží se standardními parametry, jak jsou uvedeny na stránkách, objednání znamená vyjádření vůle uzavřít kupní smlouvu. Smlouva je uzavřena po ověření údajů zaměstnancem zákaznického servisu a akceptaci objednávky.

V případě objednávky zboží s nestandardními parametry, které bude vyrobeno na zakázku, se objednávka zadává e-mailem na adresu info@seart.cz a uživatel uvádí své specifické požadavky. Uživatel obdrží odpověď do 3 dnů, která bude obsahovat nabídku výroby produktu s nestandardními parametry, cenu, termín dodání a náklady na dopravu. Přijetí nabídky nastává potvrzením objednávky uživatelem, což vede ke vstupu objednávky do systému a následnému požadavku na platbu. Při zaplacení se uzavírá také smlouva o dílo.

Realizace objednávky začíná:

  • u objednávek placených předem bankovním převodem – v okamžiku připsání platby na účet obchodu,
  • u objednávek placených předem kreditní kartou – v okamžiku autorizace karty,
  • u objednávek v režimu splátek – v okamžiku uzavření smlouvy o úvěru/půjčce,
  • u objednávek s platbou 30 % zálohy a 70 % při převzetí – po připsání zálohy,
  • u objednávek placených při převzetí – v okamžiku zadání objednávky.

Na stránkách obchodu je uveden průměrný termín realizace objednávek, což je doba potřebná k ověření objednávky, jejímu zadání do systému a přípravě zboží k odeslání. Pokud objednávka obsahuje více produktů s různými termíny dodání, konečný termín závisí na dodání posledního produktu. Maximální doba dodání je 30 pracovních dnů.

Pokud dojde ke změně termínu, Seart.cz informuje uživatele a dohodne s ním nový termín, úpravu objednávky nebo její zrušení.

Objednávkové údaje jsou zabezpečeny a zpřístupněny prostřednictvím e-mailu. Předchozí objednávky lze zobrazit po přihlášení do účtu.

Seart.cz si vyhrazuje právo změnit ceny produktů uvedených na stránkách. Změna cen se nevztahuje na již uzavřené kupní smlouvy či objednávky zadané spotřebiteli.

Seart.cz si vyhrazuje právo stáhnout některé produkty prezentované na stránkách, přičemž tyto změny se nevztahují na již uzavřené smlouvy či objednávky spotřebitelů.

III. DORUČENÍ ZBOŽÍ

Záležitosti týkající se doručení a vynesení zboží jsou upraveny v Řádu doručení a vynesení, dostupném na stránkách obchodu.

Při převzetí zboží je uživatel povinen zásilku zkontrolovat. V případě reklamací týkajících se mechanického poškození zásilky vzniklého během přepravy musí zákazník předložit protokol o škodě podepsaný dodavatelem i zákazníkem.

IV. PLATBA

Platba za objednané zboží může být provedena:

  • dobírkou při převzetí – pokud objednávka činí do 6000 CZK brutto (v tomto případě není vyžadována záloha; nad tuto částku je vyžadována záloha minimálně 30 % hodnoty objednávky),
  • převodem na účet Seart.cz jako předplatba – do 14 dnů od zadání objednávky,
  • v režimu prodeje na splátky prostřednictvím systému PayU nebo GoPay – podle podmínek úvěrové či půjčkové smlouvy,
  • placením kartou – jako předplatba do 14 dnů od uzavření smlouvy,
  • elektronickou platbou v systému PayU nebo GoPay.

Dostupné způsoby platby zahrnují platební karty (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro), elektronické platby a platbu v sídle firmy. Ke každé objednávce je vystaven fiskální doklad nebo faktura VAT.

V. REKLAMACE

Pro podání reklamace je nutné kontaktovat Seart.cz e-mailem na adresu reklamace@seart.cz. Reklamace by měla obsahovat jméno a příjmení nebo název/firmu objednatele, číslo objednávky, popis reklamovaného problému a požadavek. Reklamace jsou vyřizovány do 14 dnů od přijetí.

Nezřetelné rozdíly v barevném podání nejsou důvodem k reklamaci – všechny uvedené barvy nábytku, zejména dřeva či textilií, mají pouze orientační charakter.

VI. PRÁVO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Spotřebiteli náleží právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu, pokud do 30 dnů od převzetí zásilky podá odpovídající prohlášení.

Prohlášení o odstoupení lze podat písemně (dopisem) na adresu: Seart Group sp. z o.o., Kotlice 103, 26-020 Chmielnik nebo elektronicky na adresu info@seart.cz s využitím vzoru dostupného na stránkách Seart.cz.

Při elektronickém podání prohlášení Seart.cz neprodleně potvrdí jeho přijetí zasláním e-mailu.

Spotřebitel je povinen odeslat zboží zpět do 14 dnů od podání prohlášení. Náklady na zpětnou přepravu nese spotřebitel, přičemž Seart.cz vrátí platbu na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží. Seart.cz si vyhrazuje právo zadržet vrácení platby do obdržení zboží.

Právo odstoupení se neuplatňuje v případech:

  • kdy podnikatel poskytl službu v plném rozsahu se souhlasem spotřebitele,
  • kdy předmětem služby je zboží vyrobené na zakázku dle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
  • kdy spotřebitel výslovně požádal o naléhavou opravu či údržbu; v takovém případě se právo odstoupení vztahuje pouze na další služby nebo zboží.

VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Osobní údaje uživatele jsou chráněny v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů obchodu Seart.cz.

Zakládání, vedení a rušení uživatelského účtu je upraveno řádem elektronických služeb.

Soud, který je příslušný k řešení sporů vyplývajících ze služeb poskytovaných elektronickou cestou pro uživatele, kteří nejsou spotřebiteli, je soudem příslušným pro místo sídla Seart.cz. Spotřebitel může rovněž využít mimosoudních způsobů řešení reklamací (mediace, rozhodčí soud) a obrátit se na místního (okresního) spotřebitelského ombudsmana. Veškeré potřebné informace jsou dostupné na stránkách https://coi.gov.cz/.

Ustanovení řádu týkající se spotřebitelského prodeje se vztahují i na fyzickou osobu uzavírající smlouvu přímo v souvislosti se svou podnikatelskou činností, pokud smlouva nemá pro ni charakter profesionální.

K dané objednávce se vztahují ustanovení řádu ve znění, které uživatel při zadávání objednávky akceptoval.

V případě, kdy tento řád neupravuje určitou záležitost, se uplatňují příslušné právní předpisy.

Na základě Nařízení (EU) č. 524/2013 je k dispozici platforma online řešení spotřebitelských sporů na adrese https://www.mpo.cz/cz/spotrebitel/alternativni-reseni-spotrebitelskych-sporu/.

1
-->