Menu
INFOLINKA: +48 601 316 615

Kontakt pouze v polštině a angličtině

Váš košík je prázdný.

Podmínky služby vnášení


Podmínky služby vnášení

platí od 26. 3. 2025

Tyto podmínky určují rozsah služeb poskytovaných společností Seart Group sp. z o.o. pro zákazníky v oblasti dodávky a vnášení nábytku zakoupeného v obchodě www.seart.cz.

§ 1. DODÁVKA

Objednávky učiněné v internetovém obchodě www.seart.cz v hodnotě nad 4000 CZK brutto jsou dodávány bezplatně a realizovány prostřednictvím dopravních společností Zadbano SA a ROHLIG SUUS Logistics S.A – společností specializovaných na přepravu nábytku formou domácí dodávky s dvoučlenným týmem – a společnosti DPD pro menší zásilky, kde dodávku vykonává jednolidský tým.

Doba dodání zásilky činí 2 až 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy dopravce vyzvedne zásilku ze skladu Seart Group sp. z o.o. Dopravce informuje zákazníka o plánovaném datu dodání prostřednictvím e-mailu a v den dodání se řidič s ním spojí, aby potvrdil dodání a oznámil přibližné dodací hodiny.

Dodávky jsou realizovány pouze v pracovní dny.

Služby poskytované prostřednictvím dopravních společností specializovaných na přepravu nábytku zahrnují:

  • Přepravu objednávky na uvedenou adresu,
  • Vnášení nábytku do prostor zákazníka,
  • Rozbalení zboží (s výjimkou nábytku dodávaného v montážních částech),
  • Předvedení zboží zákazníkovi za účelem zjištění případných poškození nebo vad kvality,
  • Každé předvedení stavu skleněných prvků,
  • Umístění zboží v prostorách zákazníka na místě určeném zákazníkem,
  • Možnost odvozu ochranných prvků a obalů do přístavního či komunálního kontejneru.

Služba dodání a vnášení nezahrnuje:

  • Přepracování nábytku či jiného zboží za účelem jeho vnášení nebo umístění,
  • Montáž nábytku.

Pokud dodávka není provedena z důvodů uvedených v odstavci 7 níže, považuje se za realizovanou podle objednávky. Stanovení nového termínu dodání je spojeno s dodatečnými náklady, které budou zákazníkovi účtovány. Náklady na opětovné dodání zboží činí přibližně 1200–6000 CZK a budou zákazníkovi oznámeny před stanovením nového termínu dodání.

Důvody, kvůli kterým bude zákazník zatížen poplatkem za službu dodání zboží, jsou:

  • Nepřítomnost zákazníka na místě dodání v termínu uvedeném na dopravním příkazu a dříve oznámeném e-mailem,
  • Nesprávně uvedená adresa dodání nebo kontaktní telefonní číslo v příkazu schváleném zákazníkem,
  • Poškození zařízení informujících o příjezdu dopravce, jako jsou zvonek u dveří, zvonek u brány nebo interkom, přičemž tato informace nebyla uvedena v příkazu,
  • Nepřítomnost osob oprávněných k převzetí zboží na uvedené adrese.

Změny, jako je přesměrování zásilky v okamžiku převzetí dopravcem, prodloužení dodací lhůty o více než 2 dny oproti původně stanovenému datu dodání na žádost zákazníka či opakování neúspěšného pokusu o dodání z důvodu zákazníka, jsou spojeny s účtováním dodatečných poplatků. Pro zjištění výše poplatků prosíme o kontakt s oddělením zákaznické podpory nebo dodacím oddělením. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 26. 3. 2025.

Dodání se provádí na adresu uvedenou na zásilce prostřednictvím osobního předání a potvrzení podpisem. Zákazník souhlasí s tím, že zásilka může být předána i jiné osobě, o které se za daných okolností předpokládá, že má právo zásilku převzít – například členům domácnosti zákazníka, zaměstnancům, spolupracovníkům nebo subdodavatelům, kteří jsou přítomni v prostorách adresáta.

Během realizace dodání je zákazník povinen vyplnit a podepsat protokol o dodání zboží. Odmítnutí podepsání protokolu má za následek odmítnutí předání zboží dopravcem, a služba se považuje za řádně provedenou podle objednávky.

Veškeré námitky týkající se průběhu dodání a případných poškození dodaného zboží musí být zaznamenány příslušnou poznámkou v protokolu o dodání nebo v protokolu o mechanickém poškození. Absence takové poznámky může být důvodem k zamítnutí reklamace dopravní společností. Poznámky uvedené v příkazu týkající se zjištěných poškození však nepředstavují formální oznámení reklamace.

§ 2. VNÁŠENÍ

Zákazník je odpovědný za ověření rozměrů zakoupeného nábytku nebo zboží z hlediska možnosti jeho vnášení do domu či bytu před učiněním objednávky.

Zákazník by se měl ujistit, že existuje fyzická možnost vnášení nábytku či zboží – tedy že je připraven volný prostor a že nábytek se vejde do dveřního otvoru v domě nebo bytě, na schodišti a ve výtahu, aniž by bylo nutné demontovat nábytek, prvky zabudování nebo rozbalovat nábytek.

Obchod seart.cz a dopravní společnosti (Zadbano SA, ROHLIG SUUS Logistics S.A., DPD) nenesou odpovědnost za chyby v odhadu velikosti zásilek, jež mohou způsobit nemožnost doručení nábytku v původním obalu, přičemž dodání probíhá určenými pěšími komunikačními cestami v budově, aniž by byl dopravce vystaven riziku ztráty života, zdraví či poškození zboží.

Zákazník je povinen zajistit ochranu proti mechanickému poškození a znečištění, které může vzniknout při vnášení nábytku po cestě vedoucí od vstupu do místnosti (stěny, stropy, podlahy), kde bude nábytek sestaven.

Vnášení zahrnuje pouze položky, které jsou předmětem objednávky a jsou v objednávce specifikovány, pokud se zákazník a obchod seart.cz nedohodnou jinak. V případě, že vnášení zboží není možné, může dopravní společnost zboží vnést na místo, kde je to proveditelné, přičemž vnášení do konečného místa určení zůstává na odpovědnosti zákazníka. Pokud se zákazník rozhodne z důvodu nemožnosti vnášení zboží jeho převzetí odmítnout, dopravce zboží vrátí na sklad obchodu seart.cz a zákazník bude zatížen náklady spojenými s vrácením produktu.

V případě, že se zákazník rozhodne odstoupit od smlouvy na zakoupené zboží, je organizace a úhrada nákladů na dopravu zboží do skladu obchodu seart.cz na jeho straně.

1
-->